Naše služby

Naše doprava po celé ČR zdarma

  • většinu zboží přepravujeme vlastní dopravou, prostřednictvím našich zaměstnanců, kteří Vám zboží mohou nastěhovat a smontovat na Vámi určeném místě
  • touto službou se výrazně odlišujeme od zásilkových firem, které zboží pouze odešlou balíkem či na paletě a nezajistí Vám další servis
  • u Vašich objednávek vyšších než 5.000,- Kč bez DPH Vám zboží dodáme zdarma na jakékoliv místo v ČR
  • pro objednávky s nižší hodnotou než 5.000,- Kč bez DPH účtujeme přepravné ve výši 150,- Kč bez DPH

Telefonické avizo o dodání zboží

  • termín dodání zboží s Vámi telefonicky dohodneme vždy 1–2 dny předem
  • nikdy nevozíme zboží bez aviza, snažíme se přizpůsobit Vašim časovým možnostem
  • u zakázek, které dodáváme včetně montáže, si Vás následující den po realizaci zakázky dovolíme telefonicky kontaktovat, abychom se ujistili, že vše proběhlo dle Vašich představ

Montáž zboží naším montážním týmem

  • naší hlavní předností jsou odborně vyškolení montážní pracovníci, kteří jsou kompetentní provádět montáže u všech výrobků
  • nenajímáme externí montážní firmy - veškeré činnosti počínaje dopravou, nastěhováním, montáží a úklidem po montáži konče, zajišťují naši pracovníci během jediného dne
  • u Vašich objednávek přesahujících 100.000,- Kč bez DPH Vám zdarma provedeme montáž, při menších objednávkách účtujeme montáž dle tabulky
Celková cena odebraného
zboží v Kč bez DPH
Sazba montáže vyjádřená v %
z celkové ceny zboží bez DPH
do 15.000 12 %
do 50.000 9 %
do 75.000 6 %
do 100.000 3 %
od 100.000 ZDARMA

Ceny doplňkových služeb

  • montáž židlí a křesel účtujeme sazbu:
    • 1 ks - 390,- Kč / ks bez DPH
    • 2 - 4 ks - 290,- Kč / ks bez DPH
    • od 5 ks - 190,- Kč / ks bez DPH
  • montáž regálů účtujeme jednotnou sazbou 190,- Kč / ks bez DPH
  • na přání zákazníka provádíme také kotvení regálů do zdi či do podlahy - cena 190,- Kč / ks bez DPH
  • montáže zboží na zeď - cena 250,- Kč / ks bez DPH (např. nástěnky, věšákové stěny, poličky…)
  • kotvení trezorů - cena 2.500,- Kč / ks bez DPH (používáme závitové tyče a chemické kotvy)
  • stěhování trezorů bez výtahu, cena dle hmotnosti:
    • 15 - 80 kg: 250,- Kč / 1 patro
    • 81 - 150 kg: 400,- Kč / 1 patro
    • 151 kg a více: zajistíme stěhovací firmu, cen a podle konkrétních podmínek

Večerní a víkendové montáže

  • pro minimální narušení činnosti ve Vaší organizaci jsme připraveni Vaše zakázky realizovat ve večerních či nočních hodinách, případně o víkendech či svátcích
  • tuto službu poskytujeme zdarma při dodávkách větších celků, u menších zakázek ceny určujeme individuálně
  • v případě Vašeho požadavku na nestandardní čas dodání uveďte prosím toto přání do Vaší objednávky

Stěhování nábytku

  • díky rozvozům zboží našimi zaměstnanci jsme schopni vlastními silami zajistit veškeré stěhování spojené s dodávkami Vámi objednaného zboží
  • cena za stěhování nábytku je 190,- Kč / 1 hod a osobu bez DPH, minimální účtovaná doba je 1 hod
  • při objednávkách nad 100.000,- Kč bez DPH poskytujeme tuto službu zdarma
  • nastěhování neúčtujeme u objednávek nižších než 100.000,- Kč bez DPH v případě, že jste si objednali montáž
  • na přání zajistíme také demontáž a vystěhování Vašeho starého nábytku či jiného vybavení - viz. níže (požadavek na stěhování prosím uveďte ve Vaší objednávce)

Montáž a proškolení obsluhy u židlí a křesel - víte, co všechno umí vaše židle?

  • tuto službu Vám přinášíme na základě našich dlouholetých zkušeností s prodejem nadstandardních kancelářských židlí a křesel
  • zjistili jsme, že většina zákazníků nevyužívá (ať už z důvodu chybné montáže či nedostatečné znalosti) všech funkcí, jež jim daný výrobek je schopen poskytnout; výrazně tím snižují kvalitu sezení, ale i svou celkovou pracovní pohodu
  • za níže uvedenou sazbu Vám provedeme montáž Vaší židle či křesla a ZDARMA provedeme zaškolení do obsluhy všech jejich funkcí (v případě zájmu o tuto službu uveďte tento požadavek ve Vaší objednávce)
  • za montáž židlí a křesel účtujeme sazbu:
    • 1 ks - 390,- Kč / ks bez DPH
    • 2 - 4 ks - 290,- Kč / ks bez DPH
    • od 5 ks - 190,- Kč / ks bez DPH

Úklid po montáži

  • součástí našich standardních služeb je i běžný úklid po montáži a odvoz obalových materiálů

Odvoz vašeho starého nábytku – ekologická likvidace

  • v rámci dodávek lékařského či kancelářského nábytku nabízíme také demontáž, vystěhování, odvoz a ekologickou likvidaci Vašeho starého nábytku (požadavky na odvoz s ekologickou likvidací starého nábytku je nutno uplatnit s objednávkou nového vybavení, cenu za likvidaci jsme schopni zkalkulovat na základě zaslaného soupisu nábytku)
  • orientační ceny za likvidaci starého nábytku:
    • čalouněný nábytek a dřevěný nábytek: od 200,- Kč bez DPH / ks
    • elektrospotřebiče: od 200,- Kč bez DPH / ks
    • demontáž a stěhování: 290,- Kč bez DPH / 1 hod / 1 pracovník

Náhradní plnění – pro zaměstnavatele s více než 25 zaměstnanci

  • splňujeme podmínky dle §81 odst. 2 písm b, zákona č 435/2004 Sb. o zaměstnanosti, na jehož základě můžeme poskytnout NÁHRADNÍ PLNĚNÍ
  • odběrem našeho zboží splníte požadavky zákona a nemusíte tak platit odvody do státního rozpočtu, bližší informace poskytneme na vyžádání.
Náhradní plnění

Kvalita zboží – záruční lhůta až 10 let

  • nabízíme pouze zboží první jakosti prověřené naší více než 26-letou praxí a zkušenostmi
  • záruční lhůta 7 let se vztahuje na celý náš sortiment s výjimkou několika málo výrobků, kde je výslovně uvedeno jinak a dále mimo elektrospotřebičů a pohonných jednotek (24 měsíců)
  • uvedené záruky platí pro užívání v 1-směnných provozech
  • na lékařský a kancelářský nábytek poskytujeme prodlouženou záruku 10 let

Jsme členy AČN, Asociace českých nábytkářů


Jsme držiteli certifikátu Česká kvalita


Jsme členy Hospodářské komory České republiky
Záruka
10
let


Certifikát asociace českých nábytkářů – Česká kvalita - zakázová výroba nábytku

Stabilní společnost – certifikace AAA

  • jsme držiteli prestižního certifikátu Czech Stability Award od společnosti Bisnode s nejvyšším možným hodnocením: AAA
  • společnost Bisnode je světovým leaderem ve vyhodnocování ekonomických informací o více než 220 mil. podnikatelských subjektech na celém světě
  • hodnocení AAA získává jen 0.09% nejkvalitnějších společností a vypovídá o nadstandardní ekonomické kondici naší společnosti, solventnosti a spolehlivosti

Kvalita poskytovaných služeb

  • pro zvýšení kvality námi poskytovaných služeb používáme systém řízení jakosti ISO 9001:2008

Zelené nakupování

  • naše společnost nabízí výrobky, které splňují podmínky zeleného nakupování podle pravidel stanovených vládou ČR. To jsou například výrobky se značkou “Ekologicky šetrný výrobek”.

Dodací lhůty

  • nejprodávanější výrobky máme skladem, připravené ihned k dodání, ostatní zboží dodáváme během 2 - 30 dnů

Dodávka do 48 hodin včetně montáže

  • pro případy neočekávaných požadavků na vybavení kanceláří, archivů, skladů, dílen a šaten pro Vás neustále držíme skladové zásoby vybraných výrobků, které jsme schopni dodat do 2 pracovních dnů od obdržení objednávky, a to včetně montáže našimi pracovníky (tuto službu garantujeme pouze u objednávek nad 50.000,- Kč bez DPH)
Dodávka do
48
hodin

Skladové plochy 9000 m2

  • disponujeme skladovou plochou 9000 m2, takže můžeme naše nejprodávanější výrobky držet skladem připravené ihned k dodání
  • zdarma Vám uskladníme Vámi objednaný nábytek dokud nebudou Vaše prostory připraveny k nastěhování (po malování či výměně podlahových krytin), zboží Vám poté dodáme ve Vámi požadovaném termínu

Pojištění společnosti

  • naše společnost je pojištěna na odpovědnost za škodu způsobenou činností společnosti a jejich zaměstnanců

Pozáruční servis

  • pro naše zákazníky zajišťujeme nejen záruční, ale i pozáruční servis tak, aby Vám nábytek sloužil co nejdéle (nejčastěji využíváno u židlí a křesel - výměny vadných komponentů - koleček, křížů, pístů, mechaniky, případně přečalounění)

Výroba atypických prvků, přečalounění kancelářských židlí

  • samozřejmostí je výroba atypických prvků a úprav dle Vašich požadavků (změna rozměrů, jiné barevné provedení)
  • pokud uvažujete pouze o rozšíření vybavení Vašich prostor, jsme schopni je doplnit ve stejném či podobném dezénu jako je Váš stávající nábytek
  • v případě objednání kancelářského a sedacího nábytku, jsme schopni Vám také přečalounit Vaše stávající starší židle

Vzorkovnice dezénů

  • vyobrazené dezény u nábytku a čalouněných výrobků se mohou od skutečnosti nepatrně lišit vlivem technologie tisku
  • doporučujeme si u neobvyklých dezénů vyžádat zapůjčení reálných vzorkovnic dřevodezénů či látek nebo koženek

Přímý telefon na vedení společnosti 778 484 965

  • za naše výrobky a služby 100% ručíme, a proto Vám dáváme k dispozici přímý telefon na vedení společnosti pro případ, že cokoliv nebude dle Vašich představ
  • samozřejmě rádi uvítáme veškeré ohlasy - ať už pozitivní či jakékoliv Vaše připomínky ke spolupráci s námi, které nám pomohou dále zlepšovat a rozšiřovat naše služby pro Vás

Komfortní řešení reklamací

  • samozřejmostí je zcela komfortní a bezproblémové vyřízení případných reklamací k Vaší plné spokojenosti
  • není nutné reklamovaný výrobek balit a zasílat na naši adresu, což je jedna z našich největších předností. Postačí nás kontaktovat zasláním e-mailu a oznámit Váš problém na adresu reklamace@jp-kontakt.cz a sdělit nám telefonické spojení na kontaktní osobu, u které se reklamovaný výrobek nachází. Dále je vše na nás - spojíme se s Vámi a navrhneme řešení, jak reklamaci vyřídit v co nejkratším možném termínu

Zaměření a odborná konzultace ve vašich prostorách

  • rádi Vás navštívíme, vyslechneme Vaše přání, poradíme a zaměříme Vaše prostory
  • budete mít možnost vybrat si z 200 druhů nábytkového lamina a 150 dezénů čalounění - látek, koženek a kůží a rádi Vám poradíme s barevným sladěním celkového vzhledu Vaší kanceláře, jednací místnosti, recepce a příp. dalších prostor
  • pomůžeme Vám navrhnout vhodné barvy malby či podlahových krytin
  • následně Vám zpracujeme architektonický návrh Vašich prostor
  • za tuto komfortní službu zaměření, konzultací a vytvoření architektonického návrhu včetně kalkulace, účtujeme jednotnou sazbu 1.499,-Kč bez DPH. V případě realizace zakázky Vám tuto částku na faktuře odečteme.

Architektonické návrhy na PC zdarma

  • na základě Vámi dodaných podkladů (náčrtů, půdorysů …) pro Vás vypracujeme architektonický návrh řešení Vašich prostor vysoce odborným způsobem, a to zcela bezplatně a nezávazně

Výroba nábytku

  • využíváme nejnovější CNC technologie a tím dosahujeme vysoké kvality a maximální přesnosti ve vývoji a výrobě
  • snažíme se vyjít vstříc jakémukoliv Vašemu požadavku, a proto je pro nás samozřejmostí výroba atypických prvků a úprav dle Vašich požadavků (změna rozměrů, jiné barevné provedení apod.)
  • pokud uvažujete pouze o rozšíření vybavení Vašich prostor, jsme schopni je doplnit ve stejném či podobném dezénu jako je Váš stávající nábytek

Specializovaná vzorková prodejna

Vážení zákazníci,

rádi Vás přivítáme v našem kamenném obchodě – vzorkové prodejně v Pardubicích.



Svého druhu ojedinělá vzorková prodejna, kde máte možnost si na ploše 500 m2 prohlédnout si a vyzkoušet celou řadu námi nabízených výrobků, prověřit jejich funkčnost a kvalitu.

A nejen to! Nad šálkem čaje či dobré kávy můžeme společně probrat Vaše konkrétní potřeby a přání, společně hledat nejvhodnější řešení. Naše nabídka je podstatně širší než jen zboží prezentované v tomto katalogu a proto věříme tomu, že pro Vás nalezneme optimální řešení a to jak funkčně tak i esteticky. Zakládáme si na osobním přístupu. Naší prioritou je Vaše spokojenost a důvěra.



Expozice sedacího nábytku

Při výběru kancelářské židle či křesla je naprosto zásadní ergo nomické tvarování – musí vyhovovat Vaší postavě a podporovat správné sezení. Není židle, která by vyhovovala všem. Využijte tedy možností naší vzorkovny a vyzkoušejte různé typy židlí a křesel najednou.

Získáte tím jedinečnou možnost posoudit kvalitu různých výrobků a vybrat si pro Vás to nejlepší. Rádi Vám odborně poradíme při volbě mechaniky, předvedeme její ovládání, vysvětlíme ergonomii, typy látek a upozorníme na další důležité faktory, které se významně podílejí na kvalitě židle a Vašem sezení. Na vzorkovně jsou také k vidění a vyzkoušení čekárenské lavice, lékařské laboratorní židle, konferenční židle, školní a dětské židle.



Kancelářský nábytek

Na naší vzorkovně vystavujeme také nejprodávanější nábytkové řady z našeho katalogu.

Můžete tu shlédnout celou škálu kancelářského nábytku – od základních řad až po luxusní manažerské sestavy. Každá z nich nabízí široký rozsah jednotlivých prvků umožňujících několik možností řešení zadaného interiéru. Součastně lze porovnat různé laminodezény, úchytky nebo skleněné výplně. Umíme najít také řešení i pro Vaše nestandardní požadavky- atypické prvky, …



Věříme, že během prohlídky naší vzorkové prodejny získáte konečnou představu o možnostech řešení Vašeho interiéru.

Budete-li mít zájem, lze pro Vás na základě společně získaných podkladů připravit návrh řešení Vašeho interiéru v nejbližším možném čase včetně 3D vizualizace a to zcela nezávazně a bezplatně.

Těšíme se na Vás

Kolektiv JP-KONTAKT