Naše služby

Naše doprava po celé ČR zdarma
  • většinu zboží přepravujeme vlastní dopravou, prostřednictvím našich zaměstnanců, kteří Vám zboží mohou nastěhovat a smontovat na Vámi určeném místě
  • touto službou se výrazně odlišujeme od zásilkových firem, které zboží pouze odešlou balíkem či na paletě a nezajistí Vám další servis
  • u Vašich objednávek vyšších než 10.000,- Kč bez DPH Vám zboží dodáme zdarma na jakékoliv místo v ČR
  • pro objednávky s nižší hodnotou než 10.000,- Kč bez DPH účtujeme přepravné ve výši 195,- Kč bez DPH
 
Telefonické avizo o dodání zboží
  • termín dodání zboží s Vámi telefonicky dohodneme vždy 1–2 dny předem
  • nikdy nevozíme zboží bez aviza, snažíme se přizpůsobit Vašim časovým možnostem
  • u zakázek, které dodáváme včetně montáže, si Vás následující den po realizaci zakázky dovolíme telefonicky kontaktovat, abychom se ujistili, že vše proběhlo dle Vašich představ
 
Montáž zboží naším montážním týmem
  • naší hlavní předností jsou odborně vyškolení montážní pracovníci, kteří jsou kompetentní provádět montáže u všech výrobků
  • nenajímáme externí montážní firmy - veškeré činnosti počínaje dopravou, nastěhováním, montáží a úklidem po montáži konče, zajišťují naši pracovníci během jediného dne
  • u Vašich objednávek přesahujících 200.000,- Kč bez DPH Vám zdarma provedeme montáž, při menších objednávkách účtujeme montáž dle tabulky
 
 
Objednávka bez DPHCena montáže nábytku dle hodnoty objednávky
do 10.000,-              1.500,-
10.001 - 30.000,-            13% z celkové ceny
30.001 - 200.000,-            10% z celkové ceny
od 200.001            5% z celkové ceny
 
 
Ceny doplňkových služeb
  • montáž židlí a křesel účtujeme sazbu:
  • 1 ks - 690,- Kč / ks bez DPH
  • 3 - 5 ks - 390,- Kč / ks bez DPH
  • od 5 ks - 290,- Kč / ks bez DPH
  • montáž bezšroubových regálů účtujeme sazbou:
  • 1 ks - 790,- Kč / ks bez DPH
  • 3 - 5 ks - 490,- Kč / ks bez DPH
  • od 5 ks - 390,- Kč / ks bez DPH
  • montáž šroubovaných regálů účtujeme sazbou:
  • 1 ks - 890,- Kč / ks bez DPH
  • 3 - 5 ks - 590,- Kč / ks bez DPH
  • od 5 ks - 490,- Kč / ks bez DPH
  • na přání zákazníka provádíme také kotvení regálů do zdi či do podlahy - cena 190,- Kč / ks bez DPH
  • montáže zboží na zeď - cena 250,- Kč / ks bez DPH (např. nástěnky, věšákové stěny, poličky…)
  • kotvení trezorů - cena 2.500,- Kč / ks bez DPH (používáme závitové tyče a chemické kotvy)
  • stěhování trezorů bez výtahu, cena dle hmotnosti:
  • 15 - 80 kg: 250,- Kč / 1 patro
  • 81 - 150 kg: 400,- Kč / 1 patro
  • 151 kg a více: zajistíme stěhovací firmu, cen a podle konkrétních podmínek
 
Večerní a víkendové montáže
  • pro minimální narušení činnosti ve Vaší organizaci jsme připraveni Vaše zakázky realizovat ve večerních či nočních hodinách, případně o víkendech či svátcích
  • tuto službu poskytujeme zdarma při dodávkách větších celků, u menších zakázek ceny určujeme individuálně
  • v případě Vašeho požadavku na nestandardní čas dodání uveďte prosím toto přání do Vaší objednávky
 
Stěhování nábytku
  • díky rozvozům zboží našimi zaměstnanci jsme schopni vlastními silami zajistit veškeré stěhování spojené s dodávkami Vámi objednaného zboží
  • cena za stěhování nábytku je 190,- Kč / 1 hod a osobu bez DPH, minimální účtovaná doba je 1 hod
  • při objednávkách nad 200.000,- Kč bez DPH poskytujeme tuto službu zdarma
  • nastěhování neúčtujeme u objednávek nižších než 200.000,- Kč bez DPH v případě, že jste si objednali montáž
  • na přání zajistíme také demontáž a vystěhování Vašeho starého nábytku či jiného vybavení - viz. níže (požadavek na stěhování prosím uveďte ve Vaší objednávce)
 
Montáž a proškolení obsluhy u židlí a křesel - víte, co všechno umí vaše židle?
  • tuto službu Vám přinášíme na základě našich dlouholetých zkušeností s prodejem nadstandardních kancelářských židlí a křesel
  • zjistili jsme, že většina zákazníků nevyužívá (ať už z důvodu chybné montáže či nedostatečné znalosti) všech funkcí, jež jim daný výrobek je schopen poskytnout; výrazně tím snižují kvalitu sezení, ale i svou celkovou pracovní pohodu
  • za níže uvedenou sazbu Vám provedeme montáž Vaší židle či křesla a ZDARMA provedeme zaškolení do obsluhy všech jejich funkcí (v případě zájmu o tuto službu uveďte tento požadavek ve Vaší objednávce)
  • za montáž židlí a křesel účtujeme sazbu:
  • 1 ks - 690,- Kč / ks bez DPH
  • 3 - 5 ks - 390,- Kč / ks bez DPH
  • od 5 ks - 290,- Kč / ks bez DPH
 
Úklid po montáži
  • součástí našich standardních služeb je i běžný úklid po montáži a odvoz obalových materiálů
 
Odvoz vašeho starého nábytku – ekologická likvidace
  • v rámci dodávek lékařského či kancelářského nábytku nabízíme také demontáž, vystěhování, odvoz a ekologickou likvidaciVašeho starého nábytku (požadavky na odvoz s ekologickou likvidací starého nábytku je nutno uplatnit s objednávkou nového vybavení, cenu za likvidaci jsme schopni zkalkulovat na základě zaslaného soupisu nábytku)
  • orientační cena za likvidaci starého nábytku: 290,- Kč bez DPH / ks
  • demontáž a stěhování: 350,- Kč bez DPH / 1 hod / 1 pracovník
  • uvedené ceny za likvidaci a demontáž jsou orientační. Cena za tuto službu Vám bude kalkulována dle náročnosti likvidace.
 
Náhradní plnění – pro zaměstnavatele s více než 25 zaměstnanci
  • splňujeme podmínky dle §81 odst. 2 písm b, zákona č 435/2004 Sb. o zaměstnanosti, na jehož základě můžeme poskytnout NÁHRADNÍ PLNĚNÍ
  • odběrem našeho zboží splníte požadavky zákona a nemusíte tak platit odvody do státního rozpočtu, bližší informace poskytneme na vyžádání.
 
Kvalita zboží – záruční lhůta až 10 let
  • nabízíme pouze zboží první jakosti prověřené naší více než 26-letou praxí a zkušenostmi
  • záruční lhůta 7 let se vztahuje na celý náš sortiment s výjimkou několika málo výrobků, kde je výslovně uvedeno jinak a dále mimo elektrospotřebičů a pohonných jednotek (24 měsíců)
  • uvedené záruky platí pro užívání v 1-směnných provozech
  • na lékařský a kancelářský nábytek poskytujeme prodlouženou záruku 10 let
 
Stabilní společnost – certifikace AAA
  • jsme držiteli prestižního certifikátu Czech Stability Award od společnosti Bisnode s nejvyšším možným hodnocením: AAA
  • společnost Bisnode je světovým leaderem ve vyhodnocování ekonomických informací o více než 220 mil. podnikatelských subjektech na celém světě
  • hodnocení AAA získává jen 0.09% nejkvalitnějších společností a vypovídá o nadstandardní ekonomické kondici naší společnosti, solventnosti a spolehlivosti
 
Kvalita poskytovaných služeb
  • pro zvýšení kvality námi poskytovaných služeb používáme systém řízení jakosti ISO 9001:2008
 
Dodací lhůty
  • nejprodávanější výrobky máme skladem, připravené ihned k dodání, ostatní zboží dodáváme během 2 - 30 dnů
 
Dodávka do 48 hodin včetně montáže
  • pro případy neočekávaných požadavků na vybavení kanceláří, archivů, skladů, dílen a šaten pro Vás neustále držíme skladové zásoby vybraných výrobků, které jsme schopni dodat do 2 pracovních dnů od obdržení objednávky, a to včetně montáže našimi pracovníky (tuto službu garantujeme pouze u objednávek nad 50.000,- Kč bez DPH)
 
Skladové plochy 9000 m2
  • disponujeme skladovou plochou 9000 m2, takže můžeme naše nejprodávanější výrobky držet skladem připravené ihned k dodání
  • zdarma Vám uskladníme Vámi objednaný nábytek dokud nebudou Vaše prostory připraveny k nastěhování (po malování či výměně podlahových krytin), zboží Vám poté dodáme ve Vámi požadovaném termínu
 
Pojištění společnosti
  • naše společnost je pojištěna na odpovědnost za škodu způsobenou činností společnosti a jejich zaměstnanců
 
Pozáruční servis
  • pro naše zákazníky zajišťujeme nejen záruční, ale i pozáruční servis tak, aby Vám nábytek sloužil co nejdéle (nejčastěji využíváno u židlí a křesel - výměny vadných komponentů - koleček, křížů, pístů, mechaniky, případně přečalounění)
 
Výroba atypických prvků, přečalounění kancelářských židlí
  • samozřejmostí je výroba atypických prvků a úprav dle Vašich požadavků (změna rozměrů, jiné barevné provedení)
  • pokud uvažujete pouze o rozšíření vybavení Vašich prostor, jsme schopni je doplnit ve stejném či podobném dezénu jako je Váš stávající nábytek
  • v případě objednání kancelářského a sedacího nábytku, jsme schopni Vám také přečalounit Vaše stávající starší židle
 
Vzorkovnice dezénů
  • vyobrazené dezény u nábytku a čalouněných výrobků se mohou od skutečnosti nepatrně lišit vlivem technologie tisku
  • doporučujeme si u neobvyklých dezénů vyžádat zapůjčení reálných vzorkovnic dřevodezénů či látek nebo koženek
 
Přímý telefon na vedení společnosti 778 484 965
  • za naše výrobky a služby 100% ručíme, a proto Vám dáváme k dispozici přímý telefon na vedení společnosti pro případ, že cokoliv nebude dle Vašich představ
  • samozřejmě rádi uvítáme veškeré ohlasy - ať už pozitivní či jakékoliv Vaše připomínky ke spolupráci s námi, které nám pomohou dále zlepšovat a rozšiřovat naše služby pro Vás
 
Komfortní řešení reklamací
  • samozřejmostí je zcela komfortní a bezproblémové vyřízení případných reklamací k Vaší plné spokojenosti
  • není nutné reklamovaný výrobek balit a zasílat na naši adresu, což je jedna z našich největších předností. Postačí nás kontaktovat zasláním e-mailu a oznámit Váš problém na adresu reklamace@jp-kontakt.cz a sdělit nám telefonické spojení na kontaktní osobu, u které se reklamovaný výrobek nachází. Dále je vše na nás - spojíme se s Vámi a navrhneme řešení, jak reklamaci vyřídit v co nejkratším možném termínu
 
Zaměření a odborná konzultace ve Vašich prostorách
  • rádi Vás navštívíme, vyslechneme Vaše přání, poradíme a zaměříme Vaše prostory
  • budete mít možnost vybrat si z 200 druhů nábytkového lamina a 150 dezénů čalounění - látek, koženek a kůží a rádi Vám poradíme s barevným sladěním celkového vzhledu Vaší kanceláře, jednací místnosti, recepce a příp. dalších prostor
  • pomůžeme Vám navrhnout vhodné barvy malby či podlahových krytin
  • následně Vám zpracujeme architektonický návrh Vašich prostor a to včetně 2 úprav
  • za tuto komfortní službu zaměření, konzultaci a vytvoření architektonického návrhu včetně kalkulace, účtujeme jednotnou sazbu 5.000,-Kč bez DPH. V případě realizace zakázky Vám tuto částku na faktuře částečně nebo zcela odečteme.

Architektonické návrhy na PC zdarma
  • na základě Vámi dodaných podkladů (náčrtů, půdorysů, plánků …) pro Vás vypracujeme architektonický návrh řešení Vašich prostor a to včetně 2 úprav
 
Výroba nábytku
  • využíváme nejnovější CNC technologie a tím dosahujeme vysoké kvality a maximální přesnosti ve vývoji a výrobě
  • snažíme se vyjít vstříc jakémukoliv Vašemu požadavku, a proto je pro nás samozřejmostí výroba atypických prvků a úprav dle Vašich požadavků (změna rozměrů, jiné barevné provedení apod.)
  • pokud uvažujete pouze o rozšíření vybavení Vašich prostor, jsme schopni je doplnit ve stejném či podobném dezénu jako je Váš stávající nábytek
 
Specializovaná vzorková prodejna
Vážení zákazníci,
rádi Vás přivítáme v našem kamenném obchodě – vzorkové prodejně v Pardubicích.Svého druhu ojedinělá vzorková prodejna, kde máte možnost si na ploše 500 m2 prohlédnout si a vyzkoušet celou řadu námi nabízených výrobků, prověřit jejich funkčnost a kvalitu. A nejen to! Nad šálkem čaje či dobré kávy můžeme společně probrat Vaše konkrétní potřeby a přání, společně hledat nejvhodnější řešení. Naše nabídka je podstatně širší než jen zboží prezentované v tomto katalogu a proto věříme tomu, že pro Vás nalezneme optimální řešení a to jak funkčně tak i esteticky. Zakládáme si na osobním přístupu. Naší prioritou je Vaše spokojenost a důvěra.
 
 
Expozice sedacího nábytku
Při výběru kancelářské židle či křesla je naprosto zásadní ergo nomické tvarování – musí vyhovovat Vaší postavě a podporovat správné sezení. Není židle, která by vyhovovala všem. Využijte tedy možností naší vzorkovny a vyzkoušejte různé typy židlí a křesel najednou.
Získáte tím jedinečnou možnost posoudit kvalitu různých výrobků a vybrat si pro Vás to nejlepší. Rádi Vám odborně poradíme při volbě mechaniky, předvedeme její ovládání, vysvětlíme ergonomii, typy látek a upozorníme na další důležité faktory, které se významně podílejí na kvalitě židle a Vašem sezení. Na vzorkovně jsou také k vidění a vyzkoušení čekárenské lavice, lékařské laboratorní židle, konferenční židle, školní a dětské židle.
 
 
Kancelářský nábytek
Na naší vzorkovně vystavujeme také nejprodávanější nábytkové řady z našeho katalogu.
Můžete tu shlédnout celou škálu kancelářského nábytku – od základních řad až po luxusní manažerské sestavy. Každá z nich nabízí široký rozsah jednotlivých prvků umožňujících několik možností řešení zadaného interiéru. Součastně lze porovnat různé laminodezény, úchytky nebo skleněné výplně. Umíme najít také řešení i pro Vaše nestandardní požadavky- atypické prvky, …
 
Věříme, že během prohlídky naší vzorkové prodejny získáte konečnou představu o možnostech řešení Vašeho interiéru.
Budete-li mít zájem, lze pro Vás na základě společně získaných podkladů připravit návrh řešení Vašeho interiéru v nejbližším možném čase včetně 3D vizualizace a to zcela nezávazně a bezplatně.
Těšíme se na Vás
Kolektiv JP-KONTAKT